chwileczkę...
salva okna i drzwi

Pozytywna recenzja obsługi klienta w Salvie

Tajemniczy klient „Forum Branżowego” odwiedził ostatnio sklep Salva w poszukiwaniu okien do domu, który właśnie buduje. Nasz nieświadomy niczego konsultant dostarczył mu rzetelnej wiedzy, dzięki której zadowolony klient wybrał najlepsze dla siebie rozwiązanie, nie szukając już pomocy nigdzie indziej.

Edukacja jako podstawa obsługi

W Salvie zdajemy sobie sprawę, że rynek okien i drzwi wraz z jego możliwościami i wachlarzem oferowanych rozwiązań, rzadko kiedy znajduje się w kręgu zainteresowań naszych Klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań, aby przeprowadzić każdą osobę, która do nas przychodzi, przez zawiłości związane z terminologią, wymaganiami technicznymi i ich dostosowaniem do jej potrzeb budowlanych. Staramy się, aby zyskała ona niezbędną wiedzę, pozwalającą na świadomy wybór najlepszego rozwiązania. Dlatego długa rozmowa i wyjaśnienia to nieodłączny element każdego naszego kontaktu z Klientem.

Wady i zalety rozwiązań

Dużą wagę przywiązujemy także do tego, aby uświadomić Klientom, jakie są dobre i złe strony proponowanych produktów i zastosowanych w nich technologii. Niektóre rozwiązania mogą być, na przykład, droższe, ale trwalsze i szczelniejsze. Czasami jednak mniej kosztowne technologie mogą okazać się całkowicie wystarczające. Dlatego dokładne rozeznanie i analiza potrzeb Klienta to priorytet, który pozwoli nam precyzyjniej zindywidualizować naszą ofertę.

salva okna i drzwi

Kolejny zadowolony klient

Podobną, kompleksową obsługę zapewniliśmy Klientowi, który odwiedził nas z polecenia branżowego miesięcznika. Z przyjemnością możemy pochwalić się kolejnym zadowolonym Klientem, którego oczekiwania zostały spełnione. Tak podsumowuje wizytę „Forum Branżowe”:

Nasz Tajemniczy Klient wyszedł ze sklepu z myślą, że sprzedawca sprawił na nim wrażenie profesjonalisty. Postanowił zdać się na jego wiedzę i doświadczenie. Nie szukał już innych salonów. Wkrótce zamówił okna w sklepie, który odwiedził jako pierwszy i ostatni.

Pełną relację z wizyty tajemniczego klienta w salonie Salva przeczytacie w miesięczniku „Forum Branżowe” NR 6 (170) CZERWIEC 2017.

Dodaj komentarz